Rangkuman Sumber Berita

Saturday, 18 March 2017

Aku nikah dengan duda anak seorang. Kehidupan normal macam keluarga lain. tapi itu sebelum terjadi satu tragedi yang merubah seluruh hidup aku, pada mulanya suami tergesa-gesa masuk kedalam tandas, lama kemudian dia keluar dengan reaksi ketakutan dan tak bagi sesiapa masuk tandas tu. Aku curi2 masuk rupanya suami sebenarnya....takutnya..

metroviral.blogspot.my





Hairan Tak Bagi Masuk Tandas Lepas Suami Guna..Rupa-Rupanya Suami Sorok… |Penemuan seorang bayi yang masih bertali pusat didalam tandas telah menggemparkan kota Tanjungbalai kamis kelmarin 02.17.


Lebih mengejutkan apabila orang yang membuang bayi itu adalah pasangan sejenis.(sama sama perempuan)
Saksi yang menemukan bayi pertama kali hendra berkata,ia mendengar tangisan dibelakang rumahnya sekitar jam 04.30 petang,setelah diperiksa ia menemui bungkusan pelastik miliki bercakan darah.
Penemuan bayi tersebut di laporkan kepada pihak berwajib Tanjungbalai,setelah mengembangkan siasatan,muncul seorang warga yang mendakwa melihat seorang penduduk setempat Eman berumur 24 tahun membuang sesuatu di tandas awam berkenaan.
metroviral.blogspot.my
 
Pihak polis yang mendapat info tersebut terus membuat pemeriksaan, eman Didapati terbaring lemas dirumahnya yang kira kira 50 meter dari lokasi penemuan bayi,polis yang curiga terus memeriksa dan memastikan adakah Eman yang awalnya dipercayai seorang lelaki baru bersalin atau tidak.
Keadaan pun berubah riuh apabila Polis memastikan bahwa Eman adalah seorang perempuan. Eman selama ini mengaku duda beranak satu menikahi seorang perempuan warga setempat,pernikahan mereka berlangsung 4 bulan lalu di kampung tersebut.
Hingga kini pihak polis masih belum menemukan punca Eman mengandung dan isterinya masih lagi dalam pemeriksaan,sementata bayinya di bawa kehospital untuk perawatan lanjut.



Share:

0 comments:

Post a Comment

Like Us Also

Like Us

Popular Posts

Recent Posts

Unordered List

Text Widget

Pages

Blog Archive

Powered by Blogger.

Copyright © BloG Telor Di Basuh | Powered by Blogger

Design by ThemePacific | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com

Like,Share dan Klik (X) Untuk Baca Button Close